Ապրիլի 15-21

Արևմտահայերեն առակներից մեկն ընտրի՛ր և փոխադրի՛ր աշխարհաբարի:

ԵՐԵՔ ՀԱՐՈՒՍՏ

Երեք հարուստ կը վիճին ու վէճը հարթելու* համար կ՚երթան Խիկար իմաստունին քով.
—Մենք եկած ենք գիտնալու, թէ մեզմէ ո՞վ հարուստ է։
—Դու՛ն խօսիր,— կը դիմէ իմաստունը առաջին մարդուն։
—Ես ոսկիի ու արծաթի, տուն ու տեղի, ունեցուածքի եւ արտ ու դաշտի տէր եմ, հարստութեանս չափ ու սահման չկայ։
—Հիմա ալ դո՛ւն խօսէ տեսնենք,—կը դիմէ երկրորդին։
—Ես թէեւ թագաւորին զօրապետն եմ, բայց իրմէ երեք անգամ աւելի հարուստ եմ։
—Իսկ դո՛ւն ինչ կ՚ըսես,— կը դիմէ Իմաստունը երրորդին։
—Ի՞նչ ըսեմ։ Ես ո՛չ պաշտօն ունիմ, ո՛չ ոսկի, ո՛չ արծաթ, ո՛չ ալ արտ ու դաշտ։ Ես գիտուն մարդ մըն եմ, ունեցած-չունեցածս գլխուս մէջն է։
Երեքը լսելէն յետոյ Խիկար Իմաստուն կ՚ըսէ.
—Ձեզմէ ամէնէն հարուստը գիտունն է. անոր հարստութիւնը մնայուն ու անվերջանալի է եւ ոչ ոք կրնայ զայն խլել անկէ…։

Երեք հարուստ վիճում էին և վեճը պարզելու համար որոշեցին գնալ Խիկար իմաստունի մոտ։ 
-Մենք եկել ենք իմանալու թե ո՞վ է մեզանից ամենահարուստը։
-Դու պատմիր քո ունեցվածքի մասին, – ասաց իմաստունը առաջին մարդուն։
-Ես ոսկու և արծաթի, տան ու տեղի, ունեցվածքի և արտ ու դաշտերի տերն եմ, հարստությունս չափ և սահման չունի։
-Հիմա էլ դու պատմիր տեսնեմ, – ասաց իմաստունը երկրորդ մարդուն։
-Չնայած նրան, որ ես թագավորի զորապետն եմ, ես նրանից երեք անգամ ավելի հարուստ եմ։
-Իսկ դու ի՞նչ կասես, – դիմում է իմաստունը երրորդին։
-Ի՞նչ ասեմ։ Ես ոչ պաշտոն ունեմ, ոչ ոսկի, ոչ արծաթ, ոչ էլ արտ ու դաշտ։ Ես գիտուն մարդ են և իմ ամբողջ ունեցվածքը իմ գլխում է։

2. Ստեղծագործի՛ր՝

Ծուլությունը մեր այն արատներից է, որը շատերը ունեն։ Ծույլ մարդը չի կարող ոչնչի հասնել, ինչպես ասում են «Չի սխալվում այն մարդը, ով ոչինչ չի անում»։ Կարելի է ասել, ծուլությունը մի հիվանդություն է, որի բուժման համար երկար աշխատանք է պետք կատարել:Ծույլերը միշտ դժգոհում են, որ ոչինչ չի ստացվում իրենց մոտ, բայց մեղադրում են ուրիշների չընդունելով իրենց սխալը: Երբ մարդը աշխատասեր է լինունում, ցույց է տալիս իր ունակությունները, նա չի կարող ծուլանալ: Ձգտում է հասնել բարձրունքների,կատարելագրոծվել, զարգանալ, իսկ ծույլ մարդը միշտ նույնպ է մնում, երբեք չի ուզում տեսնել հեռուն:


Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы